tisdag 17 maj 2011

trött!

Nu ska jag fixa mig! känner att de behövs, sen ska jag kanske träffa Andy & Basti lite. You never know!

Men iaf, morgonen har varit kämpig. Mår inte bra psykiskt alls... en stor ensamhet har flygit in över mig. Känner mig liten och osynlig (inte för jag vill synas så) men inom en viss gräns iaf.

Känns som att de man ser fram emot bara försvinner, de man vill händer inte.
De jag vill ha kommer jag aldrig få.

Jag vill ha en kärlek som alla blir avundsjuka på, Jag har en kärlek som jag inte vill förlora. Verkligen inte!
Men.. de känns som den slocknar, vill ha tillbaka känslan om att jag är den enda, att de inte finns någon annan. Att jag är bra, precis som innan. Men allting bara försvinner sakta.. och känner mig ist ensam och "unwanted" , men allting är ju såklart mitt fel också och jag ska göra något åt saken.. Men jag tror att min kropp inte orkar ge och ge hela tiden.

Men man får hålla tummarna!

OCH.. misstolka nu inte inlägget att mitt förhållande är dåligt för det är de absolut inte, de är mkt bra, BARA lite känslor som måste komma tillbaka.

Men nej, nu ska jag fixa mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar