onsdag 18 maj 2011

Jag nu

Eftersom inläggen blev knas, så läs inlägget under innan du läser detta. (man förstår mer då! haha)



Detta är en bild för bara nån månad sen.
Jag kämpar för att må bra i mig själv, för att slippa höra ord som sätter sig så långt in.
Det sitter kvar än eftersom jag fortfarande ser mig som en stor och ful tjej...
Jag försöker gå ner i vikt, varje dag är en dag med slit och jag kämpar varje dag för att försöka må bra med mig själv. Det kanske inte märks eller syns men jag kämpar inombords också.

Men jag är också tacksam för allt som varit hur jag va, för det har gett mig det jag har idag.
Varje dag försöker jag hitta mig själv, men när jag ser min familj, mina vänner och min pojkvän så vet jag vem jag är.
Men jag vill kunna va nöjd och älska den jag är, inte bara veta.
Men ärren från förr sitter fortfarande i.

Jag då, vill inte känna så igen.

Jag nu, vill glömma de som va och kunna älska mig själv


3 kommentarer:

  1. Älskade skrutt.... Du är så fin, så fin <3 Så vacker och så värdefull!!
    Älskar dig massor!!!!
    Kramar från Therése

    SvaraRadera
  2. Du är absolut inte tjock, du ser naturlig ut och det är så det ska vara. Stå upp till dig själv för det är du värd.

    SvaraRadera
  3. MIn älskade dotter du har aldrig varit tjock eller ful <3 Du e vacker som en ros och alldeles lagom . Dina ögon e blåa som havet i söder ditt hår svart som natten . Ditt leende lyser upp ett rum ditt skratt får hjärtan att smälta. ÄLSKAR DIG precis så som du är för det gör dig till Suss

    SvaraRadera