onsdag 5 januari 2011

hmm,

sitter i sängen, lyssnar på musik. Pausat lite från film kollande, har sett lite på did you hear about the morgans.

Men satt också och tänkte på att jag kollar bloggar.. kollar ganska mkt för jag är avundsjuk eller vad man ska säga..
Jag gillar inte mig själv (som förmodligen de flesta tjejer inte gör)
Men jag har varit stor en gång i tiden, visst jag är inte liten nu.. jag vill jämt ut och shoppa köper snygga kläder man sett andra köpt.. men jag kan inte för i mina ögon ska inte snygga kläder sitta på en kropp som min.. det är endå lite synd att man har dom tankarna..
Men det är så jag känner, så min blogg är ganska tråkig.. består mest av tankar och vad jag gör om dagarna.

Det är skönt att ha en blogg, en blogg där jag kan skriva av mig.
Sen är det ju kanske inte många som läser, kanske ingen alls..
Men det är iaf här jag skriver av mig. Mina tankar osv :)
menar, facebook är så öppet för alla osv.. och snacka med en person betyder att den behöver svara... så en blogg att skriva av sig känns skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar