tisdag 11 januari 2011

Första skoldagen

skit seg dag, men helt ok :D allting börjar iaf gå uppåt. Poängen för gymnasiet är snart avklarade, 200 poäng kvar sen är de över och det betyder att trean blir lugn :D yeeij.. och tvåan är redan lugn och syon sa att trean blir bättre. Sen ringde mamma och sa att jobbet som vikarie kan hända snart, behöver bara fixa lite papper och så, så är de klart :D behöver inte vänta tills jag fyller 18 eftersom jag ändå fyller år så pass snart :D yeeiij hihi

Ska hem till Andy idag, mysigt. Ska ta bussen halv 2... men de tar sån jävla tid med buss bara.. haha 10 minuter med bil typ.. men med buss över en timme typ.. bara för man måste inom lund och sånt äckligt skit haha =)

Om jag har tid skriver jag mer sen, men ska nog vila lite och ta något att äta nu innan jag sticker igen, puuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar