fredag 28 januari 2011

Dag 1 - En bild på mig o 10 fakta frågor

  1. . Jag älskar Hello kitty / Ed Hardy
  2. . När jag är kär blir jag beroende av kärleken
  3. . Jag håller med på hellre få äkta vänner än många falska
  4. . Sen liten flicka har jag alltid velat ha en stor 18 års fest (vilket jag tyvärr inte kan fixa :( ledsen)
  5. . Jag är också rädd för kärleken, att bli sårad. För den smärtan gör ont
  6. Jag har varit med om så mkt att jag kan inte kontrollera mina känslor
  7. . Jag har en underbar familj och pojkvän och två underbara bästavänner
  8. Allt jag vill är att komma utomlands
  9. Jag vet inte alls vad jag vill jobba som, går Media men vill inte jobba med det, knas? haha
  10. Jag ser mig själv som den tjocka personen, dvs jag har uber dåligt självförtroende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar