onsdag 5 januari 2011

hejsan eller något =)

Lite små fakta


Jag får jämt höra att mitt första intryck hos folk är att jag skulle vara en bitch, vilket kan vara lite kul för sen när dom väl lär känna mig ser dom så fel dom har haha. Jag är ingen bitch.. jag är faktiskt lite av en mes.. haha vågar nästan aldrig säga ifrån om de inte verkligen behövs..
Att jag är mes får jag jämt höra av pojken min haha. Men ibland kan man tuffa till sig lite haha =) Men nej jag är faktiskt ganska snäll av mig, fast dock blir jag lätt små kinkig och så... men man kan ju inte vara perfekt.. vilket jag är långt ifrån.

jag snackar inte skit, jag säger bara ofta ren fakta och vad jag tycker om situationen. Men snackar skit om en person då ska den verkligen ha gjort något illa haha.

Jag älskar romantik, verkligen. Kollar mkt tv och film gör jag också så ibland vill jag att de ska bli verklighet haha...

DANS! det märks inte och syns inte, men dans är något jag älskar, tyvärr så blev de ont om cash och hade inte råd att fortsätta med dansen de senaste halvåret, men det ska jag försöka ändra på. =) men att få dansa, se andra dansa, leendet på läpparna och se mina vänner som också älskar dans stå brevid en och le lika mkt när de dansar, känslan är obeskrivlig.

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, sen tror jag inte folk läser detta endå, men vill ni veta mer så får ni fråga haha.

(Bild från i somras)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar