måndag 28 mars 2011

okej, LÄS!! :D

I fredes, jag kommer hem efter att ha gymat med Elin.. Duschar av mig och sånt sen lägger jag mig i soffan och vilar.
Som de flesta kanske redan vet så har jag ju sökt om till gymnasiet. Jag går i andra året Media nu men har sökt till frisör av personliga skäl och en dröm :)

jag tänkte att jag har ingenting att förlora iaf.

iaf, sen kommer mamma hem och säger att jag fått lapp från Cyber (skolan jag går på och har sökt om till) de första jag tänker är ju va fan har jag gjort nu? va e detta liksom?
öppnar lappen och ser bara att de står något om någon vip kväll.. pallar inte läsa mer
Men sen när jag lägger ner pappret ser jag att de står "preliminärt intagen"
Läser om lappen och då står de att den 6 April ska jag träffa klassen osv, vilket betyder att jag kommit in ju!

fy fan jag skrek till :D haha och hoppade rundor.

Vissa tycker och tänker säkert hur kan man va glad över att gå 2 år extra i skolan?
Men de gör inte så mkt när man har en dröm och lite andra saker, då är det skitsamma. Plus blir man så lycklig som jag blev då betyder det ju någonting iaf :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar