torsdag 10 mars 2011

Bild på mig och min bästa vän.

En bild på mig och min bästavän Elin Olsson.
Självklart har jag en till bästavän Frida Kristensson.
Men Elin och jag har varit bästavänner sen ca 16 år tillbaka. Kan varandra utantill.
Mycket kärlek till den tösen.
Kan skriva lite om henne också kanske :D haha så ni vet mer vem hon är för dom som inte vet.
Hon heter då Elin Olsson, fyller 18 i April.
Hon bor i Bjärred precis som jag, går gymnasie i Malmö på samma skola som mig, fast med inriktning Dans eftersom tjejen älskar att dansa.
Hon är beroende av att åka utomlands.. haha :D - she just love it.

Hon är också kort precis som jag haha, hon gillar lamm ;) haha
med det, hon är singel och Snygg! :)
Så vill ni ha en liten dejt med henne så smsa mig 0761626236 !
skämt o sido :p

Jag älskar dig min tös Elin Olsson <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar