fredag 11 mars 2011

Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Jag har riktigt dåligt självförtroende så när jag ser mig själv i speglen är det en besvikelse.
Men det är dock bättre nu än vad det har varit. Eftersom jag har börjat ta tag i saker och ting.
Men när jag ser mig själv så ser jag en liten knubbis.. som bara vill se bra ut.
Men eftersom jag har en så underbar och snygg kille så vet jag ju att det är inte helt fel på mig.
Men som sagt jag gillar inte hur jag ser ut, det är inte direkt att jag säger de för "alla tjejer" säger det för jag hade hellre gått och sagt att jag ser ändå helt okej ut än hålla på och säga att jag ful och inte kunna ta emot komplimanger.
Men som sagt håller på att jobba med det och de känns bra :D

Under får ni två spegelbilder :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar