torsdag 10 mars 2011

Mars för 1 år sen!



Träffade Andy för första gången då jag fick mitt ryck att ta tåget in till kävlinge för att träffa honom.

Bilden tog han när han va hos mig för första gången i Mars, :)
Bilden här på honom tog han också första gången han va hos mig i Mars :)
Träffade Övis och Andreas med Elin och va ute och fotade lite, hade ju inte träffats på länge efter vi slutade 9:an :)
Slingade håret ljust efter att ha haft de svart hur länge som helst. :) sen samma kväll stack jag och tjejerna på fest och jag kände mig hur snygg som helst hahaah och träffade då Basti och lärde känna honom :p helgen efter stack jag till kävlinge! haha :D
Ja sen hände de säkert massa annat också men de är vad jag kommer ihåg och har i bilder som hjälper mig att komma ihåg :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar