tisdag 12 april 2011

Tänkte börja med Dagens tanke också, som man kan ha ibland. Eftersom ibland kan man ha riktigt mkt med tankar!
Så då kan de va bra att skriva av sig :)

Jag har tänkt på det där med att dömma någon innan man känner personen.
Jag själv kan dömma, men det gör vi väl alla.
Men jag brukar för det mesta ge alla en chans och så.
Men en sak jag inte gillar är när Tjejer, speciellt tjejer brukar göra detta,
Att när man tex kommer in på en fest så finns det de tjejer som tror dom är bäst snyggast och vackrast så de behöver inte hälsa på de "nya" tjejerna som kommer.... sånt i mina ögon är "bitchigt".
Så om någon inte hälsar på mig eller iaf försöker ge en vink av ett hej så är de i mina ögon inte den personen jag vill umgås med, man vet ju aldrig... men vafan lite hövlig kan man väl va?

Sen något som tjejer också kan göra är att skrika och hoppa runt för uppmärksamhet..och spela någon annan liksom.
Dom utesluter jag också ganska snabbt, för jag vill umgås med dom som är sig själva och vet att de inte behöver leka sig för att få uppmärksamhet.

Lite tankar bara för vi snackade om det innan idag på Espressohouse om tjejer som kan va lite off ibland haha :D
Dvs yngre personer som leker äldre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar