fredag 8 april 2011

Dagens Tips

Tänkte börja med dagens tips, kommer dock inte va varje dag, men ofta iaf :) så det blir lite mer intressant, eftersom man lär ju sig för det mesta nya saker varje dag :D !

Tänkte först berätta om en sån här tvål aktig deo haha :D
På sommaren ibland när man blir lite extra svettig (mitt problem! och jag hatar det!)
Men tex jag ibland kan blir riktigt varm vid magen, och ryggen på ett speciellt ställe och jag förmodrar att ganska många har olika ställen, man kan också använda det för fotsvett!

Man drar denna deo på de ställena man vet att man kan löka lite på! haha
Nej men det är skit bra, jag gillar rosdoften så man luktar gott också :D
asså man behöver inte svettas mkt, jag har det för den säkra sidan!
För jag vet själv när man ser någon som lökat mkt, man blir lite så.. hmm haha
Sen har vi torrschampoo som jag aldrig testat men tänker börja med det, för mitt hår blir fettigt snabbt på sommaren också, och med torr schampoo så ska håret se mer glänsigt och nytvättat ut. Vad jag har hört så är många nöjda! så blir väl att köpa det! :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar