måndag 4 april 2011

ashlee simpson

Är det bara jag som tycker hon är så jävla snygg!? haha :D

Något som vissa kanske inte vet om mig är att jag känner att man måste va snygg för att någon ska gilla en, jag vet jag har pojkvän och jag innerstinne fattar inte det.
För jag tycker mitt utseende är förjävligt!! jag tycker jag är tjock och ja jag vet inte.

Jag hade gjort nästan vad som för en snygg kropp, långa smala ben osv.
Och bli brun... jag är förfan vit året om :p haha!

Jag försöker bli av med dessa tankar, men vissa är värre än andra.
Jag känner att jag kommer aldrig bli nöjd med min kropp...men jag försöker verkligen!
Jag ska göra något åt denna runda kropp och det är bara jag som kan göra något ju...
En dag kommer ni få se en smal Suss! en dag... haha :D

och lilla korta runda jag.... haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar