tisdag 14 december 2010

skriva av mig

Visste inte riktigt var jag skulle skriva av mig eftersom jag inte kan snacka med någon riktigt när jag mår dåligt. Och det är nog inte så många som läser denna bloggen endå så kan lika bra skriva här,
Ibland undrar jag vad jag gör för fel, mot alla.
Bara för jag har pojkvän så ska jag särbehandlas, bara för jag gråter mkt ska man inte finnas för mig. Så nu sitter man här, blir särbehandlad och kan nt snacka med den jag verkligen vill snacka med för det är mitt problem om jag är ledsen..
Jag försöker höra av mig, försöker ju. Ja vissa hör av sig också och de kan bli fel eftersom vissa dagar bara inte går.. men det är iaf bra.
Men det känns som man bara hör av sig för att, för att de e en dag då jag inte ska göra något alls, men när det kommer till fester och såna saker så lämnar man mig helt bakom för att jag har pojkvän.
Och när jag verkligen vill snacka med er så går det inte, och när jag vill snacka med personen jag älskar så är jag bara glöttig eller ja. Så sitter man här, och blir mer ledsen eftersom ingen kan snacka med mig..
så slutar det med ett sånt här skitt inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar