måndag 13 december 2010

Fundering

Förflutna.
Är det okej att börja sura, fundera eller va ledsen över något som hänt?
Om man precis fått veta, men de va länge sen det hände är det okej då? Eller det är en skit sak för de va så länge sen.. ?
Det är typiskt mig iaf, jag kan alltid dra upp saker som hänt ist för att se framåt för de som hänt är ju löst nu. Men det fastnar alltid i mig och så ska jag alltid dra upp det utan anledning.
Men för mig spelar det ingen roll när saker och ting hänt utan det beror på hur man får reda på det och varför det hänt. Alla reagerar olika för alla är olika personer.
Men jag stör mig på att jag alltid ska dra fram det som hänt, sårar bara mig själv.
Jag försöker och ska försöka mer att se framåt och lämna det andra bakom mig.
Men det måste ju vara fler än jag som brukar ha någonting sånt inklistrat bak i huvudet fastän man inte vill.

Bara en liten fundering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar