måndag 13 december 2010

Kärlek

Kärlek är svårt, det är tufft. Men det är riktigt underbart. Visst de kan vara jobbigt att hitta den där balansen man måste ha för att det ska funka, att båda ska vara lika mkt inne i det, inte bara låta en "offra" eller jobba och kämpa. Det blir bråk på vägen men man hittar något som funkar för en.
Jag själv är en svår person, tycker nästan synd om min pojk som får dras med mig.
Men något jag gillar är känslan av att göra honom glad, att se han le, se han skratta.
Är inte det en underbar känsla? Jag bara älskar den.
Jag är lyckligt lottad med min kärlek. Visst vi har/haft våra upp och ner gångar precis som alla andra i normala förhållanden och ja det tog slut en gång och så va det i en månad, men nu står vi här, vi två tsm igen. Och jag ler, jag är kär. Man gör sina misstag och man försöker lära sig utav dom. Vi va tsm i 6 månader innan det tog slut, dom sista månaderna va inte okej om man säger så, det blev för mkt. Men nu löser vi det ist för att gå isär.
Att få höra varje dag hur mkt han älskar mig, alla gulliga, fina saker han säger. Det ger mig ett stort smile och dagen blir genast en toppen dag.
Jag gillar kärleken, och gillar den nog mest för jag har dig <3

Jag älskar dig Andreas Hjärén <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar