tisdag 1 februari 2011

Första gången (L)

Första gången vi träffades va i mitten av Mars 2010. Innan dess hade Andy bara försökt "ragga" på mig eller vad man ska säga. Men jag var svårfångad som han säger.

Men iallafall,
Jag va med Frida den dagen först, och vi hade inte speciellt mycket att göra. Kände för att träffa nytt folk, så jag smsade lite folk, Andy var en av dom. Vi smsade fram och tillbaka och de sluta med att Frida skulle va med Elin och jag skulle till Andy.

Jag åkte in till Lund och fikade med Elin och Frida. Skulle sen ta tåget därifrån, vilket gjorde mig nervös. Är ingen tåg människa och jag kunde verkligen inte tåg.

Slutade med att jag satt på fel tåg hah knas. Men kom tillslut rätt. KÄVLINGE nästa.
När jag hoppar av ser jag en kille med en stor blå fjortis jacka (min syn då haha) så jag tänkte de va han. Där stod han med en kompis och varsin cykel.

Det första Andy säger är att jag ska skjutsa honom till Furulund. Mitt huvud hade bara ett ord som gick runt och de va "enu en Idiot".

Men när vi väl va framme i Furulund så sa dom att vi skulle träffa lite andra, vilket inte gjorde mig något. Så såg jag att de va Basti vilket jag träffat innan så blev lite chockad.

Vi stack senare hem till Basti och Andy va riktigt Elak, jag hatade verkligen honom och smsade Elin hela tiden att jag gjorde ett misstag som åkte dit.

Men vid tre på natten stack vi hem till Andy, bara jag och han då. Då släppte allting helt plötsligt och vi började snacka mer och skojade. Kändes skönt, slappnade av och kunde va mig själv.
Vi snackade väldigt länge och Andy försökte med raggningsrepliker som inte funkade haha. Men när vi vaknar morgonen därpå så de första han frågar är om inte jag kan stanna en natt till, av ren reflex svarade jag bara jo visst.

Så gick det till våran första dag. Sen fortsatte han höra av sig och jag hörde av mig.

Den 31 Mars frågar han väldigt blygsamt om det inte kan bli vi två, jag va dock inte kär men tänkte att vafan, varför inte. Men sen kom jag på att de finns inte 31 dagar i varje månad. (typiskt mig)
Så han fick vänta 3 timmar till eller va de nu va.

Efter tolv slaget sa han "Hej flickvän"

sen dess har mitt hjärta tillhört Andy. Vi har haft våra motgångar men också medgångar.

Nu är det iaf vi och kommer förbli så (L)

Julafton, fick jag en ring som bevis för det.

Jag älskar dig Andreas Hjärén (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar